Magazin

Modelele prezentate sunt orientative!
Personalizam gratuit orice model de eticheta conform specificatiilor d-voastra.

Daca aveti propriul modelul de eticheta asiguram productia si livrarea acesteia.

Eficienta unor etichete tesute

Avantul tehnologiei a insemnat o crestere puternica a vanzarilor din online. Producatorii de haine au acum posibilitatea de a expune intr-un mod elegant hainele in mediul online, pe diverse modele si in cadre care sa expuna produsul. Strategiile de marketing realizate de catre un brand contribuie, alaturi de alte detalii, la configurarea si targetarea clientilor pentru produsele comercializate. Desi produsele din online pot arata splendid, in realitate clientul apreciaza foarte mult similaritatea in materie de calitate, etichetare si design. Prin urmare, eticheta unui produs, mai ales atunci cand vorbim despre etichete tesute, poate releva o plus valoare produsului, reprezentand o certificare a realizarii textilei sub egida unui anumit brand.

Avantajele unor etichete imprimate

Intr-o lume in permanenta schimbare, brand-urile trebuie sa vina in permanenta cu inovatii ce tin de politicile lor de marketing si implementarea acestora. Fie ca vorbim despre produse noi lansate pe piata, un nou concept sau reanalizarea clientilor inspre care sunt vizate vanzarile, este important ca schimbarea sa ia in calcul mai multe elemente. Atunci cand vorbim despre haine, unul dintre aceste elemente este reprezentat de etichetare. Conform prevederilor de etichetare impuse de Uniunea Europeana pentru comertul pe teritoriul acesteia, toti comerciantii au obligativitatea de a eticheta produsele in acord cu categoria de standarde minimale. Aceste standarde includ introducerea pe etichete a unor informatii despre compozitia textilelor (procente ca materiale utilizate pentru produsul finit), un stil predominant de scriere a informatiilor astfel incat sa fie lizibile si proportionarea tuturor informatiilor (spatiere mai mare intre elementele descrise pentru ca un posibil client sa poata identifica cu usurinta ceea ce il intereseaza).

Standarde europene in etichetare

Pentru a veni in ajutorul clientilor atunci cand achizitioneaza produse textile sau de alt tip, Uniunea Europeana a reglementat activitatea de etichetare pentru a se asigura de calitatea produselor care sunt comercializate si vandute in interiorul granitelor sale. Acest demers a oferit si o legislatie aferenta, pentru mai multa transparenta. Firmele producatoare de obiecte textile au fost lasate sa isi aleaga singure designul etichetelor, aspect ce se supune propriilor strategii de marketing. Cu toate acestea, exista cateva informatii esentiale care trebuie sa apara pe etichete. Compozitia materialului este una dintre ele. Alaturi de indicatiile pentru intretinerea produsului si proiectarea unui font lizibil, UE a oferit un punct de plecare esential in materie de calitate a hainelor. Pentru clienti, aceste informatii sunt vitale, mai ales ca exista foarte multe persoane cu alergii de piele care nu pot imbraca textile din anumite materiale.

Cu ajutorul EticheteRomania.ro puteti realiza cele mai aspectuoase etichete in numarul de care aveti nevoie. La EticheteRomania.ro veti primi informatii vitale despre design, textura si mod de aplicare intr-un mod profesionist.

Etichetele autoadezive la mare cautare în randul producatorilor de articole de imbracaminte

Domeniile de aplicabilitate ale etichetelor autoadezive sunt multiple, dar cele special create pentru industria hainelor au rolul de a evidenția fie brandul, fie alte caracterisitici de produs. Aceste etichete imbracaminte se aplica usor pe articole si se pot realiza pe comanda in maxim combinatie de 8 culori. Acestea se pot aplica atat in interiorul hainelor cat si la obiecte de incaltaminte, in functie de dimensiunile solicitate de catre client. Deseori aceste tipuri de etichete imbracaminte se confunda cu cele autocolante care sunt destinate industriei alimentare pentru etichetarea diverselor produse pe recipiente.

Coș de cumpărături
×